sanenkel.reismee.nl

Onderweg naar San Francisco

Dag allemaal,

Maandag zijn we vertrokken uit LA richting San Francisco. Wij zijn over highway 1 gereden, helemaal langs de kust. Het eerste stuk (tot aan Malibu zeg maar) was wel leuk, maar niet heel bijzonder. Vanaf Malibu begon het gebied echter bergachtig te worden. We hebben echt adembenemende stukken gezien. Aan onze linkerhand de zee en aan onze rechterhand van die oranje/bruin gekleurde bergen waar wij zigzaggend doorheen reden. Fantastisch!

We zijn onderweg gestopt in een klein plaatsje Cambria genoemd. Dat was echt zo'n typisch cowboy stadje wat je ook op tv ziet. Als ze meer dan 500 inwoners hadden was het veel!
We hebben daar o.a. overheerlijke zelfgemaakte pie gegeten. Natuurlijk kregen we een veel te groot stuk, want zo gaat dat hier in de VS, alles, maar dan ook echt alles is supersized!!!

De eerste stop hebben we gemaakt in Montery bay in de El Adobe Inn, een super leuk motel in een super leuk dorpje. Montery staat namelijk bekend om zijn werf! Vanuit de werf worden excursies georganiseerd om walvissen te bekijken en overal in de werf zie je zeehonden! Dat was echt super leuk. Natuurlijk hebben we ze vaak genoeg gezien in het Dolfinarium, maar om ze nu van zo dichtbij te zien in hun natuurlijke omgeving is toch wel even wat anders hoor!

Dinsdag heeft onze reis zich vervolgt. We zijn wederom over highway 1 verder gereden. Hier veranderde de highway echter. De bergen begonnen te vervagen en we reden echt non-stop langs het strand! Onderweg kwamen we allerlei kleine farms tegen waar je kon stoppen voor vers fruit en zo.. dat hebben we dus ook gedaan!

Inmiddels zijn we in Sanfran aangekomen. Helaas kan ik niet veel meer typen. Internet is schreeuwend duur hier, maar ik probeer van de week nog even wat te krabbelen!

rita

het klinkt weer allemaal "super" geweldig.
Leuk om jullie verhalen te lezen, maar geniet vooral
van al het moois wat jullie zien en beleven.
De tijd is bijna op en we zullen vast nadien er nog veel van horen en zien.
kus rita

mam

Ik geniet steeds een beetje met jullie mee dankzij de beeldende verhalen! Op deze manier ook groetjes voor jullie van Coby en Jaap die weer in Bakkeveen bivakkeren en tot hun grote verdriet geen aansluiting met jullie reislog kregen voor ze weggingen. Neem het er samen nog even lekker van lieverdjes!
Knuffels en liefs, mam

de Q'tjes

Wat ontzettend gaaf dat jullie zo genieten! Wij wachten de verhalen vol spanning af.
Wel overal stoppen bij een stopbord, ook is er in geen velden of wegen iets of iemand te bekennen. Helaas hebben wij daar ervaring mee!

Lieve groetjes en een dikke kus van ons

marcia

he sander en kelly

wat is het leuk om jullie verslagen te lezen. ik kijk daarom ook regelmatig of er weer wat bij is gekomen. geniet nog maar lekker van jullie vakantie. wat een herinneringen zullen jullie daar aan hebben. veel plezier nog en geniet flink, want voor je het weet zijn jullie weer terug in de vaste sleur van werken e.d.
veel liefs van ons rik en marcia, chris en shanna

Rob, Sabine en Kevin.

hoi kel en san, we hebben erg genoten van jullie mooie verhalen. en we wensen jullie welkom thuis.

Kris en MJ

Welkom thuis!
xxxx

de Q'tjes

Welkom thuis! Geniet nog even na en begin dan met frisse moed weer aan het "gewone"leven. Veel liefs van ons xxx