sanenkel.reismee.nl

Los Angeles

Gisteren hebben we afscheid genomen van de Cook eilanden en de Cookies. We zijn na 2 weken op een eiland wel weer toe aan een nieuw avontuur (ondanks het weer dat de laatste week beter werd) en zullen met veel plezier terug denken aan de altijd vrolijke, lieve Cookies en hun gebruiken (zoals het plaatsen van een afdakje boven een grafsteen in hun tuin, want ja... we willen immers niet dat ze nat worden.. ahum).

Inmiddels zijn we aangekomen in Los Angeles! De vlucht erheen was relatief easy. Omdat er veel stoelen over waren hadden wij het zo geregeld dat we beiden een rij van drie stoelen voor onszelf hadden. Kelly heeft daardoor de hele vlucht heerlijk liggen slapen en San genoot van alle ruimte voor zichzelf!

We hebben vervolgens de huurauto opgehaald. We wisten al van allerlei fora dat ze je nog extra dingen willen aansmeren. Dat vrouwtje achter de balie vroeg gelijk of we in LA bleven of gingen rondreizen, want als dat laatste het geval was, dan was een economy car echt te klein en konden we beter bijbetalen en een grotere auto nemen. Nou dat hebben we niet gedaan en dat is ook echt niet nodig. We hebben een Chevie Aveo en die is zeker groot genoeg voor 4 man!

We hebben een leuk hostel gevonden op Venice Beach, ookwel musscle beach genoemd vanwege de vele gespierde mannen die hun lijf aan het showen zijn. Het is hier een drukte van een jewelste, echt Amerikaans, en wij gaan ons er zo maar eens tussen begeven!

Veel liefs!

mam

Wat heerlijk voor jullie dat jullie zo "luxe" hebben kunnen vliegen naar de States! Ben onwijs benieuwd wat jullie vinden van Amerika en de Amerikanen. Zou wel even stiekem bij jullie om een hoekje willen kijken!!
Have fun, enjoy (om in stijl te blijven) en keep save.

Dikke kus voor allebei!

rita

jullie kunnen dus lekker uitgerust aan een nieuw avontuur beginnen. heb gisteren nog van John op de hartloopclub gehoord dat het een fantastische tocht moet zijn. dus geniet allebei van dit avontuur.
kus rita

Kris en MJ

Hai!
Leuk om al jullie belevenissen weer te lezen. Wij zijn er ook even een weekje tussenuit geweest. Geen Cook eilanden, maar goed, de Dordogne is ook heel mooi! haha
Super foto´s!
Veel plezier in Amerika!!!have fun en enjoy!xxxxxxxxxxxxx